jueves, 15 de junio de 2017

CRÒNICA DE COLÒNIES

Aquest any hem anat a Can Bajona, els dies 30-31-1.

Cuan vam arribar ens van rebre molt bé , ens van presentar els monitors i eran molt agradables. Jo personalment vaig estar molt bé,alegre,acollida... 
M'ho vaig passar molt bé amb els meus amics/gues sobretot a les estones lliures ,a les activitats i a la discoteca. Van haver alguns problemes entre algunes persones pero es van silucionar. 
M'ho vaig passar molt bé i jo tornaría.
clica aquesta imatge per veure les fotos

No hay comentarios:

Publicar un comentario

hey DJ

https://www.youtube.com/watch?v=X6wQOW9ihDA

mis canciones

CRÒNICA DE COLÒNIES

Aquest any hem anat a Can Bajona, els dies 30-31-1. Cuan vam arribar ens van rebre molt bé , ens van presentar els monitors i eran molt a...